يک شنبه ، 24 دي 1396- 586

استقبال چشمگیر بیماران از بخش لیزر مرکز خدمات تخصصی دندانپزشکی جهاددانشگاهی خراسان رضوی

اشتراک گذاری

مدیر مرکز خدمات تخصصی دندانپزشکی جهاددانشگاهی خراسان رضوی با اشاره به اینکه بخش لیزر این مرکز، اولین مرکز درمانی در دندانپزشکی در شمالشرق کشور می‌باشد، گفت: باتوجه به ویژگی لیزر، در حال حاضر درمان‌های جراحی با دستگاه‌های لیزر دایود و CO2 برای بیماران انجام می‌شود که جراحی بدون خونریزی، بدون نیاز به بخیه و درد موضعی کمتر از ویژگی‌های لیزر درمانی است.



به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکتر سیدخسرو شمسیان با بیان این مطلب افزود: کاربردهای دیگر لیزر در درمان‌های دندانپزشکی، جراحی بافت‌های نرم دهان، ضایعات بافت نرم، بلیچنیگ (سفیدکردن دندان‌ها)، رفع حساسیت عاجی، نمایان نبودن دندان‌های نهفته نیش جهت درمان‌های ارتودنسی و تسریع درحرکات دندان‌ها در درمان‌های ارتودنسی است.



به گفته وی، از ابتدای فعالیت بخش لیزر در مرکز خدمات تخصصی دندانپزشکی جهاددانشگاهی خراسان رضوی، با استقبال بی نظیر مراجعان در این بخش مواجه بوده‌‎ایم.



وی به انجام مشاوره رایگان کاربرد لیزر در دندانپزشکی برای بیماران مراجعه کننده به مرکز اشاره و خاطرنشان کرد: افرادی که متقاضی استفاده از درمان‌های لیزر می‌باشند، می‌توانند روزهای زوج ساعت 17 جهت معاینه و مشورت به آدرس مرکز به نشانی مشهد ، حاشیه احمدآباد بین عارف و پرستار، مراجعه نمایند.

بخش ها

پیوندها

طراحی و پیاده سازی توسط گروه نرم افزاری دوگان

کلیه حقوق مادی و معنوی نزد جهاد دانشگاهی  محفوظ است.